alldeles strax jobb


Jobbar kväll ikväll

Har legat i sängen till nu å bara slappat. 

Slutar kl 20 å imorgon börjar jag 6.30 :O 

Men jag har kort dag imorgon, slutar kl 13 så det känns skönt :) 


Imorgon blir det att käka surströmming, äntligen. 

SOM JAG HAR LÄNGTAT :) ! 

bjuder även Simon och Marcus för att dom hjälpt oss med lite tomtarbete å så :) 


Lördag blir det fest. Ska bli riktigt kul.. 

Blir en sväng till matfesten också skulle jag tro. 


Hoppas skorna hinner komma. men jag har spårat dom och dom är i Ånge nu. 

Så jag tycker dom BORDE hinna komma. :) 


Är hungrig men det löns inte kolla kylen. ska å handla imorgon :) 




Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0