Bilder från helgens bravader :)


Var hos Hacke å Eva-Lena på grillfest. 

Sen på något konstigt vänster kom vi på vid 10tiden att fara till byske. 

Några for på Lanternan , jag , andre å macke for på halsön. 

Till brorsan min å hans kompisar. 

Men därifrån finns tyvärr inga kort : O 

Sen glömde jag kameran, tur brorsan hitta den. 

Å så ramlade jag också, stugan stod ju på ett berg, å så hade det regnat. 

Så jag ramlade å har ett jätte blått knä, å ont gör det :O 



Andre ville inte vara med, men chi fick han ;)











Natalia skålar med mig :) 









Hejdå kramen









Nu orkar jag inte lägga in fler. 

Ska lägga mig å mysa framför tvn med älskling :) 



Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0