gud vad jag är trött


Trött nå fruktansvärt.. 

Varför var jag ut igår tänker jag nu. vill bara lägga mig ner bredvid min älskling i sängen.

Krama om honom å sova vidare.. :) 

Fast det hade jag nog velat oavsett om jag inte varit ut igår.. :P 

Men känns otroligt jobbigt att jobba.. kan jag lugnt säga å speciellt den här tiden :O 

Samtidigt är det tur jag har delad tur idag.. Får sova på timmarna..

Å så får man göra bort det jobbigaste passet direkt.. 


Tack Lissy för en trevlig dag igår. :) BOMBERMAN ULTRA :) 


Nä nu ska jag gå å säga hejdå till älskling.

Som sover så gott..

Men om ca 5timmar ska jag med sova. 

En stund iallafall..



Älskar dig Andre Enmark :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ja, tack själv :D

Vi måste spela mer så vi får ALLA kläderna!

Vi borde ha en till dosa så alla kan spela!

2010-08-14 @ 11:33:11
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: Niclasgrete

Site was very helpful. thank you

2011-03-29 @ 12:43:27
URL: http://niclasgrete.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0