jag har varit duktig :)

Lisette kom förbi en sväng idag :)

Kul å träffa dig gumman :)

Hon körde mig till coopen så jag kunde köpa

Hålslagare

A-Ö register.

Så nu har jag rensat pärmar på gamla papper.

Satt in nya å fått lite ordning, känns väldigt bra :)


:)


Nu är iaf jag å älskling å hälsar på Simon.

Simon har legat sjuk så honom har man inte träffat på ett bra tag

Dom sitter å spelar tvspel så jag ska snart gå å vara social,

Kanske kan spela lite Bomberman :)



Till helgen blir det grillfest hos Hacke.. :)

Är taggad till tusen, tror det kommer bli riktigt kul :)



Men vi hade tänkt ha en liten återträff. vi som var på mallorca :)

Träffas å grilla å ha fest :)

Jag, Andre, Robin, Simon, Macke, Lena, Johan och David

Men det blir nog inte eftersom Simon jobbar å Robin inte är hemma..

Så vi får ta det en annan gång :)



Men det hade varit kul :)

Får boka fast någon helg då alla är lediga :)


Ha en bra kväll :)



Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0