körde vilse...


Ja, och den här gången var det inte jag som gjorde det ..

Åkte från gärdsmark, skulle en sväng till Mora.. 

Andre svänger höger, när vi skulle ha kört vänster..

Tänkte att vi kommer säkert ut nånstans här framme. hm. eller hur var det nu? :P 


Passerade norra renbergsvattnet.. Renfors...

Startade gpsen.

Med hjälp av den så kom vi ut i nedre Åbyn vid Naturbruks i burträsk..




Hahaha^^ 

Lite kul var det faktiskt. 

Så den här gången får ni mobba han. 

Förra gången var det jag. :P 


Haft en bra kväll iallafall, hoppas ni med har det. :) 

Nu ska jag lägga mig i sängen, 

Se sex and the city snart :)



Älskar dig Andre :)

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Hehehehe fan vad roligt att ni bada har kört vilse nu pa stallen dar ni borde hitta :P ni ar allt för söta ni 2 haha.. ;) hoppas det kommer ga bra med att titta pa en tomt :) önskade att jag kunde ta över eran lagenhet ocksa men den blir nog för dyr för oss :( vill verkligen flytta till stan sa vi har nara varandra.. saknar dig min alskade syster.. langtar till att fa ser er igen.. ni kan ju packa ner er sjalva i mamma och pappas resvaska och komma ni ocksa ;) hehe

2010-08-04 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0