Lite shopping. Och min dag i övrigt :)


Nu är jag äntligen hemma från jobbet. :) 

Har sovit väldigt dåligt i natt , så jag är väldigt trött,

tror jag ska lägga mig å vila en stund

Innan jag ska göra maten.


Jag å älskling ska nog å titta på en tomt i afton.

Har ju varit sugna länge nu, å man måste ju börja nånstans. 

Så vi får hoppas .. 




Mitt nya inköp:) 

Fast bältet jag beställde var med Silverkedjor, men det finns inte kvar.. 

Ser iallafall ungefär ut såhär. 

Ganska snyggt va ? :) 



Ja, så nu väntar jag på att Andre ska komma hem :) 

Å så ska jag hoppa in i duschen, 

Vila lite. :) 


Sen blir det plankstek till middag :) 



Älskar dig Andre :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

VAAAAAAAA!?!?!?

har sakerna kommit?!

Och du har inte ringt!!?

GAAAAAAAAAAAAAH!!! Ring mig i morgon så kommer jag diiirrrr och hämtar dom!! :D

MINA SKOOOOOOOR!! :D

2010-08-04 @ 00:07:56
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0