ojojoj


Oj har inte uppdaterat på länge nu...

Har haft mycket för oss, å hjärnan har gått på högvarv..

Har inte ens pratat med Lisette sen i Fredags ? Hmm, skäms på mig..

Så vi får se vad som händer..





Det här bältet har iaf jag beställt å det har kommit..

Men jag har inte hämtat ut det än. 

Hoppas det är fint . :)




Har jobbat idag. 6.30 - 13.00

Sen for vi på banken. Gick faktiskt bra.

Imorgon jobbar jag 13.00-20.00

Har kväll även på onsdag..



Jag hoppas allt blir bra i slutändan.



Älskar dig Andre :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Nej du har inte hört av dig :P

Jag har jobbat natt och kväll lördag och söndag! :S

Helt slut idag.

I morgon börjar jag kl 10.

Jag och Radde har nyss ätit middag och film väntar :)

Hoppas ni har det bra!!

Vi måste ses snart!! Tooooo long time ago!

Puss babe!

2010-08-09 @ 19:31:57
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0