Onsdag 18aug

Hemma från jobbet at last :)

Ska ta det lugnt, duscha, laga mat å lite sånt..

Imorgon jobbar jag till 15.00 sen har jag helg :)

Känns super.

Längtar till på Lördag, tror det kommer bli riktigt trevligt å roligt :)

Imorgon ska jag å andre fara å börja arbeta med stugan ,

Ta ner kakelplattor, ska kanske flytta timret också.

Får se hur mycket vi hinner :)

Måste ju börja nånstans.

Men ikväll däremot vet jag inte vad som händer..

Tror att det blir ganska lugnt iallafall ..

För snart får vi väl inte så många lugna stunder...

Iallafall inte så länge det inte snöar ;)

Å något sånt kan man ju inte hoppas på :)

Ha en bra dag och kväll :) 





Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0