2dagar kvar till Jul.


Å jag har ingenting att göra :O 

Har haft skit tråkigt hela dagen, jag menar riktigt riktigt tråkigt. 

Å till råga på allt, har vi ingenting planerat för nyårs. 

Imorgon kommer iallafall André hem, då ska han få sova en stund, 

Sen ska vi bege oss till bodbyn å hälsa på svärmor å svärfar, å fira jul :D 

Klappar ska öppnas ;) 

Sen på julafton blir det att åka till Renholmen till min mamma å pappa å fira jul . :D 


Å sen resten av helgen vet jag vad jag gör, JOBBAR! 

Lördag å Söndag.


Snälla hitta på nått till nyårs åt oss :D 



Älskar å Saknar dig Babe, hur mycket som helst!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå!



Svarar här åt dig då jag tror det är större chans att du ser de :) Ja här bakas det bejbis för fulla muggar, så det blir en liten sommarbejbis om allt går vägen.



Tack så mycket för gratulationen :):)

2010-12-22 @ 20:19:01
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0