Bara för att jag vet att du läser :)

♥Hoppas du haft en trevlig kväll ikväll älskling :) 

♥Å att det kommer gå bra på jobbet imorgon :) För sen kommer du äntligen hem. 

♥Bränn inte upp byxorna bara ! ;P 

♥Lite tråkigt att du blir så pass sen, eftersom jag jobbar helg. 

♥Men , jag hinner ju träffa dig ändå :) 

♥Saknar dig så fruktansvärt mycket! 

♥Men imorgon får jag äntligen lägga mig i sängen , ligga bredvid dig å bara hålla om dig! 

♥Som jag har längtat! 

♥Att få ha dig nära igen, att få krama om dig och få en godnatt puss. 

♥Dom tror jag jag längtar mest efter ..

♥Men jag saknar t.o.m när du ligger å klöser på naglarna å skakar på benen å biter dig i kinden ;) 

♥Haha^^ 

♥Ses imorgon, men kör lugnt å försiktigt påväg hem :)




Me LIKE you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0