Grattis Gamla Lisette ;)

Grattis på 23 årsdagen Gumman :) 

Hoppas du får en bra födelsedag, Men hur kan du inte..

Du ska ju spendera stor tid med mig ;) 

Måste ju mobba dig lite, därför rubriken ;) 

Du är ju trots allt en vecka äldre än jag ;P



Lisette fick en Sony ericsson x10mini i present av jag å André :D 

Men det är ett tag sen nu..

Men jag hoppas du minns det ;) 



För jag kan inte skryta med hur mycket pengar jag har :P

Är ju snart löning å den ser jag framemot .


Men ha en jätte bra födelsedag gumman, det är du värd.

Nästa helg blir det Party för dig och mig. :) 

Blir säkert ändå party för dig i helgen, men vi firar ihop nästa ;) 


Puss på dig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0