I´ve just realised how happy i am.


Har just pratat med både mamma å pappa i telefon :)

mamma pratade jag med i 1 timme å 10min . 

Det var längesen vi hade en sådan pratstund.. 

Hon fick hjälpa mig med klänningvalet, å dessutom insåg jag alldeles själv. 

Att jag ska spara lite pengar, så det blev 1 istället för 2 klänningar. 

Kan ju köpa fler till sommaren, ger ju inte så mycket att ha nya klänningar mitt i vintern, egentligen :P 

Visst var jag duktig ? :) 


Å så har jag sagt lite vad jag önskar mig i julklapp, är pappa som ska köpa till mig.

Men det lär nog bli mamma iallafall som springer på stan :P Haha^^ 


Men jag är lycklig iallafall, har ju en fin familj :) 

Som innefattar mina syskon å mina föräldrar. :)



Å självklart min älskling, nu vore jag självklart lyckligare om jag hade han å komma hem till VARJE dag.

Men. han gör mig lycklig, å oavsett om han är hemma eller borta så är jag ändå det.

Trots att saknaden efter han är väldigt stor under veckorna.


♥Älskar dig André♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0