Jobbet idag ^^


″det är krig vi sätter oss i ett skyddsrum å grinar i ett hörn"

haha^^ ja det å mycket annat pratade vi om på jobbet, men det andra har jag inte ens tänkt att säga :P 

Men det är kul att man kan skratta med flickorna på Blå. 

Trots att man är trött å så..





Saknar André till tusen, och det var lite jobbigt då han åkte imorse. 

Verkligen inte van att vara utan honom. 

Men man kanske måste vänja sig åtminstone lite grann.. 

Trodde inte det skulle vara jobbigt efter 4,5år tillsammans. 

Men det betyder ju bara en sak. 

Att jag inte klarar mig utan dig ;) 

Så nu ska jag ruska upp mig, haha^^ ne, jag längtar tills han slutar så jag får prata med honom :)

Hoppas du har en bra dag på jobbet :) 

♥Älskar dig :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0