Tack för hjälpen :)


nu har jag varit å handlat, mamma å pappa följde också med.

Fast pappa hade några andra ärenden medans vi handlade, så mamma hjälpte till :D 

Det var väldigt snällt, hade inte orkat gå å handla själv . 

Å tack för skjutsen :D

Imorgon bitti väntar jag att min älskling ska komma hem :) 

Kommer bli så skönt att slippa vara ensam i lägenheten, 

Å det har då varit ännu värre nu när jag varit sjuk , att gå omkring själv.. 

Men imorgon, äntligen kommer älskling, gud vad jag saknat honom. 

As always.
 

Väntar honom runt 06. att han ska komma å väcka mig å bara hålla om mig :D 

Så underbart . 

Hoppas det går bra att jobba i natt älskling! 

Älskar dig babe!
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0