uppe med tuppen

uppe med ttuppen, å imorgon blir det ännu tidigare..

Tragiskt, nu när André är hemma, vill jag då verkligen bara ligga kvar i sängen. :) 

Han åker ju på Måndag igen, förhoppningsvis, kommer han hem på min födelsedag :) 

Men ska jag vara ärlig så känns det lite jobbigt att jobba i helgen.

Vill vara med han.

Långhelgen har jag, men ett som är positivt är att jag jobbar till 16.45 idag.

Så ikväll får jag vara med älskling :) 

Längtar redan tills jag slutar, hur ska detta gå ? :P 

Brukar inte tycka helgerna är såå jobbiga, men när André började vara borta på veckorna. 

Då blev dom jobbiga..


Ha en trevlig helg iallafall.


♥Älskar dig André :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0