ursch vad jobbigt.


Har just ätit 2mackor, å gud vad jag började må illa... 

Har haft lite hjärtklappning å är slut i kroppen, skakis, men det är nog eftersom jag inte kunnat

äta nånting, då har man ju ingen energi..

Så, jag är sjukskriven imorgon också, börjar vara riktigt less på att bara ligga :mad:

Sen förlorar jag nog en slant med pengar på den här förbannade magsjukan också ;(

Tur att min älskling tjänar desto mer då ;) 

Saknar han så otroligt mycket, skulle vara bra med nån som kan städa undan från köket

å ta hand om mig :D Å det gör Älskling bäst ;) 

Och mamma såklart :P 


Vill bara att han ska vara hemma med mig, nu när han dessutom är borta å jobba

Är det ÄNNU tråkigare att vara sjuk .. inget att se framemot eller nått.. 

Hoppas det gått bra att jobba inatt älskling 

Saknar å älskar dig av hela mitt hjärta! 

Du vet att jag lever för dig :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0