Då var det dags igen :S



Ja nu har man kommit hem till en tom lägenhet igen.. 

Har pratat med mamma i telefon 2ggr. 

André 1gång å min bror 1gång :P 


Det hade iallafall gått bra för André att köra , men jag saknar han redan.. :S

Fast det gjorde jag redan när jag for till jobbet idag å visste att när jag kommer hem

Så är inte han hemma. :( 

Men tack vare han, så har jag iaf en nalle jag kan sova med inatt :D 

Då slipper jag kudden. 

Å jag måste säga, att jag haft en helt underbar helg . 

Lördagen var då alldeles jätte mysig
:blush:



Nu ska jag lägga mig å se CSI sen sova. 

Upp på jobbet 6.30, det är då André lägger sig å sover :O 



♥Älskar dig André min älskling. Föralltid♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0