vinterkräksjuka, ALDRIG MER!!


Pappa fyllde år igår, men jag har åkt på vinterkräksjukan ;( :mad:

Kräktes på jobbet igår, så då gick jag hem. 

Å sen blev det bara värre å värre. 

Har inte sovit mycket i natt, däremot legat i sängen i 25timmar. 

Har fruktansvärt ont i kroppen, å springer fortfarande på toaletten med jämna mellanrum :( 

Hatar å kräkas.. har kräkts mycket å gråtit dubbelt så mycket . 

Känner mig som ett barn då jag har magsjuka.. 

Kunde dessutom inte åka å gratta pappa på födelsedagen, that sucks.

Skulle dit i afton egentligen, men det går inte, är helt slut i kroppen å allt. 

Minsta lilla kraftansträngningen som att gå till köket är jobbigt. 

Känns som jag gått ner 10kg . ;(

Nu är iaf Älskling å handlar lite, få se om jag kan äta mig nått å få behålla det, 

Vet inte ens om jag vågar, vill inte kräkas mer, men jag ska försöka äta.. 

Annars blir jag väl aldrig frisk.. 


Grattis pappa iaf :D 

Hoppas du hade en bra dag ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0