bilder från helgen :)


Lägger ut nå bilder som jag inte har hunnit lägga ut :) 

De här bilderna är från i Lördags, då vi var på Olles å käkade först, 

Med Lisette, Andre, Robin, Marcus, Simon å Simon :) 

Efter det gick vi till Simon Berggren, Lisette följde tyvärr inte med, hon var sjuk. :( 

Tror Lisette har bilder från Olles , Klicka här ifall ni vill se dom :) 

Sen gick vi från Simon till knox för att höra Långens band. 

Å sen till station. 

Men det är bara vägen dit jag har kort från :P

Macke

Jag , Andre, å marcus. :P
Fråga inte vad vi ska föreställa, ni får försöka lista ut det själva. :P 

Hahaha^^ så hemskt, Simon är iaf Optimus :O 


Macke å simon .


Kort från Stugan :)


Våran lilla stug hare. Stod just nedanför altan . 

Typ den äckligaste spindeln på länge :O 

ursch å fy å blä 




Sen ett kort på min Snygging :) 

Älskar dig! 



Kommentarer
Postat av: Torkelstella

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-22 @ 10:13:05
URL: http://torkelstella.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0