bio ?


Nu har jag Duschat. 

Kl 21 ikväll blir det bio, ska å se inception. tror den suger, men jag ger den ett försök. 

Jag hade velat se :

trollkarlens lärling.


Eller 

Night and day. :) 


Men.. inception får väl duga ;P 



Är inte så mycket för Action filmer. 

Men jag skriver väl sen vad jag tycker om den :) 


En sak är säker, att mitt biogodis blir


Ahlgrens bilar sursockrade :) älskar dom :)




IMORGON ÄR DET FEST. 

FRUKTANSVÄRT PEPPAD ÄR JAG :) 



Snart kommer syrran å säger hejdå. 
Kommer vara jobbigt, 
Känns redan jobbigt å hon har inte åkt ännu. 
Men jag vet att hon trivs å har det bra. 
Så jag får väl må bra för det :) 



Ha en bra kväll :) 



Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0