cabbat å klart :)


Hej hopp, :) 

Varit med Lissy idag och ida, eller det är jag fortfarande, med Lissy iaf :) 

Har varit ute å åkt hennes cab :) 

Sen har vi varit på coop, Andre mötte upp oss där efter jobbet. 

Så handlade vi mat för ett tag framöver :) 

Efter det skickade vi Lissy på Buffys för att köpa pizza 

MUMS :) 

Nu sitter vi å ser MTV :O 

Sen ska vi nog spela försvunna diamanten eller yatzy eller nått :) 



Fick inte så bra bild på Lissy, men jag satt faktiskt i baksätet den här gången :P 



Haha^^ håret flyger inte lite :P 


OJ vad varmt det har varit idag!



Nu ska jag vara social med killen å Lissy :)




Andre Enmark ,
Youre the man of my dreams :)

Kommentarer
Postat av: Lizzy

haha! Det ser inte ut som att jag tittar på vägen och jag har en lastbil framför mig! :S

Bytte säkert låt ^^,

2010-07-16 @ 12:19:02
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0