Gratis är gott :)

Chokladmilkschake Från Max :)




Simon tog en jordgubb, men han hade redan börjat dricka så den blev inte med på nått kort. 

Jag hade också börjat dricka för den delen, kanske syns ? ;) 


MUMS :)


Var till Falmark en sväng å skulle bada men det blev inte. 

Doppade bara fötterna ;) 


Nu ska jag försöka övertala pojkarna här att se sex and the city 2 med mig :) 

Få se hur det går. 


Imorgon är det jobb. 
13.00-21.00
Samma tid på torsdag fast jag slutar 20.00.




Fan
Lissy, kommer jag hinna träffa dig nått innan du far ? :(



Kommer sakna dig ju!! Tur du inte blir borta så himla länge iaf. :) 

Men jobbigt nog att du blir borta över helgen. 

Men jag hoppas du kommer få det jätte roligt :)
Det förtjänar du! 




Ska gå till soffan å vara social nu :) 




Älskar dig Andre Enmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0