idag är det stugan som gäller.


Idag blir det stugan :) 

Måste ta vara på sista semesterdagen..


Känns inge bra, jag tycker om mitt jobb, men det är första gången jag haft en riktig semester, 


Å nu förstår jag hur andra känner sig när semestern är slut.


jag mår i och för sig bra , men jag hade gärna haft en vecka till :) 


Men det ska bli bra å börja jobba igen. :) 

Jag har faktiskt ett bra jobb, å bra arbetskompisar. :)


Och det har varit en helt underbar semester, ska absolut inte klaga .

Och att ha 4veckor var guld värt :)



Hatar bara att jag ska ha Ont i ryggen, Och min förkylning/hostan har hållit i sig i 4veckor. 

Fick den 3e dagen i utlandet, och den är fortfarande kvar. :( 





Ha en bra dag allihop :)



Älskar dig Andre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0