Lissy är en mupp


Har kommit hem från jobbet :) 

Ska hoppa in i duschen å ikväll ska vi till Mora jag å Andre :) 


Igår kväll var vi med Patrik å Natalia i lekparken 


Sen när vi låg i sängen å såg på BONES kom Lissy.

Som var här till typ 11, sen kunde jag inte somna för att det var fÖöör Vaaarmt! 


Lissy jag är ingen mupp, det är du som är en mupp. 

Bara för att min blogg heter muppsandra är jag ingen mupp, det var du som fixade den :P



Du som är en mupp ^^ 


Å jag har redan tråkigt, men jag väntar på att Lissy ska komma hit en sväng ^^ 


Jessie tycker vi ska åka till Umeå å festa .. 

Kanske det kanske, :) ne men det kommer säkert bli av, skulle vara kul :) 



Hittade några bilder på Facebook från mallorca, som jag inte sett tidigare.^^





Ja, jag frös ^^ 



Super god mat :) 

Där var vi på Chili tror jag :) 


Nu ska jag duscha, ha en bra dag :) 



Älskar dig Andre :)

Kommentarer
Postat av: Jessie James

KLART DET SKA BLI AV :D

förr eller senare ;)

2010-07-13 @ 13:58:15
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0