Min dag, med Lissy å syrran. :)


Hej hej, 

Idag har jag varit med Lissy å Syrran :) 

Haft en riktigt trevlig dag på stan. 



Förutom att min kropp fick ett psykbryt igen, höll på att svimma inne på glitter. 

OCH NEJ jag är inte med barn, jag får bara så ibland, har haft så sen jag var liten! :P








Sen bjöd jag på kebab. När Andre hade slutat. :)



Å KLÄDERNA har kommit. :)


Man blir som ett barn varje gång paketet kommer. :) 

å så har man ju hunnit glömma vad man beställde ;) 



Men jag blev JÄTTE NÖJD med allt, allt passade också 

SPECIELLT SKORNA ! :)




Nu sitter jag å syrran å min älskling i soffan. 

Ska se snabba cash :) Har inte sett den än..


Lissy for å skulle vara barnvakt. Men skulle nog komma tillbaka sen :) 



Imorgon ska jag nog å hälsa på min Farmor en sväng på förmiddagen. 




Lägger in en bild på min älskling också :) 

Älskar dig sötnöten min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0