onsdag kväll


Tacos med guacamole ;) 

Det var våran middag idag 



Mums


Har varit hos Simon en sväng ikväll , gick en promenad.

Jag , Andre å Simon :) 

Sen har jag träffat Lissy en sväng.




Efter det lade vi oss å myste framför tvn jag å andre :) 

Så jag förstår inte varför jag sitter här ? 

När jag har den underbaraste killen i världen som ligger å ser på tv. :P 

Ska gå å göra han sällskap, ska snart sova. 

Upp tidigt imorgon å jobba. 


God natt



Älskar dig Andre av hela mitt hjärta :)

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Jaaa, tack för att du följde med!

Jag for hem, ont i magen och jättetrött!!

mys på nu, vi ses på fredag?! :D

2010-07-28 @ 22:24:32
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0