Onsdag, torsdag, Fredag . Gjorde jag.


Hej hej, 

Kunde inte skriva bloggen på hela gårdagen eftersom internet inte funkade :( 

Onsdag kväll spelade vi i allafall kubb. :) 

Jag , Lisette, Robin, Simon och Andre. 

Haha, dom missade kungen 3ggr i rad å hade 6pinnar varje gång :P 

Sen beställde jag å Lissy kläder, eller jag beställde ett par skor och ett par leggings :) 


Och igår beställde vi igen, Kläder :) 

Längtar tills dom kommer :) 


Här är skorna jag beställde :) 

Och en kofta :)

Marble Wedge SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM






Orkar inte lägga in fler bilder men lite mer kläder beställde jag :) 


Igår var jag som sagt med Lissy hela dagen :) 

tack för att du finns gumman, och lycka till på jobbet i helgen du med 


Vi slapp tittade på tv, jag , hon och Andre. :) 

Bjöd på mat gjorde jag också. :) 


Klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg. 



Som sagt, idag är det jobb, börjar 13-21. 

Lördag 8-16.45

Söndag 6.30-11.30 

16.00-21.00




Kommer sakna dig Andre, ! Väldigt mycket. 

Som ska fara å fiska å tälta. 

Hatar att sova utan DIG! 

Jag älskar dig babe! PUSS :)




Ha en bra dag allihop :) 



Älskar dig Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0