så fruktansvärt pinsamt och hemskt.


Så jävla pinsamt!! :( 


Var hos marcus nu i afton, sen skulle vi å spela volleyboll på brännanskolan, vilket vi gjorde, en stund.. 

Sen skulle jag å sara fara hem..

Dom andra stannade kvar. 

Så jag tog våran bil.. 


Och KÖRDE VILSE i stan?! 

Haha^^ jag skrattar ihjäl mig.. jag körde åt fel håll..

Helt säker på att det var rätt håll.. 

Kom in på nått bostadsområde, och körde i cirklar? 

till slut körde jag tillbaka. Förbi volleyboll planen, där dom andra förövrigt stod och skrattade 

och vinkade åt mig :P 


Typ 100 m från plan så var jag i centrum? 

Så jävla pinsamt, Man ska inte bo i stan, man ska bo på landet ;) 


Nu är jag hemma iaf :) 

Ha en bra kväll, imorgon blir det jobb för min del, och sen festivalen :)

Kommentarer
Postat av: Lizzy

HAHAHAHAHA!!

Du är så jävla söt!!!^^,

2010-07-08 @ 01:42:35
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: Syster Sara

Hahahaha det var så roligt :P har till och med film på det haha.. söt syrran ;)

2010-07-08 @ 07:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0