stadsfesten .


Jag mår prima idag :)

Och samma tanke hade vi när vi gick hem igår som alltid.. 

ALDRIG mera STADSFESTEN.

Men ändå ska man dit ? 

Visst vi hade faktiskt riktigt trevligt, men det kunde vi ha haft i en lgh också.. 


Men trevligt hade vi.

Frågan nu är, ska man ut på Lördag eller ska man sitta i en lägenhet och ha trevligt istället? 

Få se hur vi gör :) 



Förfest i jag å Andres lgh :) 


Sara, jennie och emma


Jennie, emma, simon och jag ^^ 

Jag och Jennie, haha^^ Påväg in till stadsfesten :


Träffade andre som tog ett kort på hans kollegor. ^^ 

Anton m.fl



Sara, jag, simon och Andre :) 


Sen blev det inte nå mer kort. måste erkänna att jag är riktigt dålig på att ta kort ibland :O 

åkte lite karuseller igår, så jag har ont i armarna idag :( 

Höll i mig i sinne ^^


Åt även en väldigt efterlängtad Langos :) 



Ha en bra dag :)



Älskar dig Andre Enmark :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0