tack gode gud för daimen . ^^


nu har jag varit på Jobbet, å Lisette har just börjat..

Å så har jag pratat med min mor i telefon :)

Jag ska göra mig klar, ta en huvudvärkstablett å lägga mig i sängen! :) 


Har ont i huvudet, och är trött..

Kvällen har ändå gått bra, men det är klart att man önskar man vore ledig! :) 


men jag tror det är tack vare den här det gick så bra ikväll :)


Tack gode gud för Daimen :) Haha^^ 

Eller choklad över huvudtaget :) 




Saknar min Andre så otroligt mycket nu faktiskt. 

Han är å fiskar å tältar i helgen :( 

Är ensamt hemma, är inte van att sova ensam. 

Sen hade jag nog behövt lite magmassage å ryggmassage :) 

Å en god natt puss :) 






Ne nu ska jag inte sitta här längre, måste lägga mig . 


Mitt huvud håller på att sprängas :( 

Ha en bra kväll allihop. 





Älskar dig Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0