trött som tusan när jag kom hem .


Har legat på soffan med Älskling tills nu :) 

Är jätte trött och har haft ont i huvudet sen jag vaknade imorse :( 


Brorsan skulle komma och sova här i natt. 

Hoppas nu att han är tyst som en mus när han kommer hem. 

Eftersom jag förhoppningsvis sover :) 



Andre for just till simon iallafall. 

Skulle vara där ett tag ikväll. :) 

Men nu vet jag att jag får sova med han inatt. 

Så jag kommer sova bättre än förra natten iallafall :) 



Ha en bra kväll, nu ska jag lägga mig framför tvn en stund till.

Å ringa till Lissy å säga hej :) 



Förövrigt så har jag glömt bort vad jag beställde:O 
Förutom skorna å tröjan :P




Älskar dig Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0