3D tv vill jag ha! Men det blev en Ny telefon.



Jag Lisette och min Älskling Andre var på Onoff idag :)

Jag och Andre köpte en mobiltelefon idag :)



Tack älskling, du är finast i världen :)


Sony Ericsson X10 blev det och X10 mini :)



Sen kollade vi in en 3D TV, Riktigt coolt ;)

Skulle lätt vilja ha en sån.



Å snygg är man i glasögonen också.. eller ?! :P Hahaha^^

Men det var riktigt häftigt å se :)



Nu är midsommar bokad :) sweet :)

Kommer bli riktigt kul :)

Grillning å badtunna å allt

Syrran å brorsan kommer kanske också :)






min syster har kommit hem från turkiet :) idag.

så jag längtar efter att träffa henne å hoppas hon firar midsommar med oss :)



Puss på dig gumman :)




Nu sitter jag i bodbyn, väntar på att killarna ska städa färdigt i garaget .

Sen får man se vad som händer .




Ha en bra kväll. Och midsommar :)




Älskar dig Andre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0