Elin Elin tydligen en härlig pudding ;)


Läste på min Elins blogg idag :) 


Har inte fått veta nått, ska ringa henne idag, men jag läste hon ska komma upp på midsommar :) 


Å vilken underbar midsommar det kommer bli, som jag har saknat dig gumman :) 


Jag hoppas det inte var tänkt som en överraskning, för då skriver du inte det på bloggen ;) ^^ 


Har blivit överraskad alldeles för många ggr av dig, å sminket blir bara förstört ;) 





Kul ni kommer upp :)


Vet inte vars vvi ska vara än, men det ska vi lösa :) 

Puss på dig gumman :)

Kommentarer
Postat av: Kjartanamalie

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 08:54:17
URL: http://kjartanamalie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0