hatar trafik!

Hej hej. 

Har just kommit hem från min mor å far. :) 

Hade riktigt trevligt hemma hos dom faktiskt :) 

Fint väder och jag å mor for ut å gick en promenad :) 


Nu är jag hemma som sagt, å satan vad det finns idioter som kör bil!!!! 

Blir fan galen, jag tror jag kan sitta å svära en hel dag över skellefteås trafik. 

Dom fattar inte att vägen mellan skellefteå å byske.

vänstra filen är en omkörningsfil, ligg inte i den om ni ska ligga på 70km/h !! 



Rondeller är också alla helt värdelösa på att köra i, hur kan man bilda en kö på typ 10bilar före en rondell??

ååh.. 


Nu har jag fått avreagera mig å ska gå å vara social med min älskling å Simon, :) 

ska kanske spela lite sällskapsspel eller nått :) 



Ha det bra. :) å tack för en annars väldigt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0