Nyss vaknat :)


har nästan nyss vaknat.


Igår kväll var vi i bodbyn en stund å hälsade på svärmor


Också fiskade vi lite grann.. 


Blev dock less efter ett tag, för vi fick inte ens en napp. :( 


Eller ja, Robin fick en fisk, om man nu kan kalla den en fisk ;P




Robins gädda .. ^^ haha.. ganska söt liten fisk ändå :) 


Efter vi varit i bodbyn åkte jag å Andre hem,


lade oss på soffan och såg the stephfather. 


Trodde jag skulle somna, var riktigt trött, men jag höll mig vaken, han var ju trots allt spännande.:) 


Efter filmen lade vi oss å sov :)



Och nu idag ska jag fara till mamma å pappas stuga en sväng å säga hej :) 

Imorgon blir det Luleå. :)





Å vad jag längtar tills alla mina kläder jag beställt kommer :) 





ska gå å väcka min älskling :) 


Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0