SHOPPING SHOPPING :)



Mamma och Pappa kom förbi mig imorse runt halv 9-9 tiden :)

Dom hade med sig en butterbulle som vi fikade :) 

Sen släppe Pappa av jag och mamma på stan, så gick vi omkring ett tag, mamma köpte ett par nya skor :) 


Och jag hittade 3 klänningar/ Tunikor :)



Kollade Lisettes blogg alldeles nyss. upptäckte att även hon hade varit iväg å köpt den här..

men, inget att göra åt det nu ..




Inte så fina bilder men det må vara :P 


Sen köpte jag 2 tights :) 


Så kul med SHOPPING :)


Nu kan jag vara nöjd å glad. :) 


Imorgon kommer mamma å pappa tillbaka till oss, dom ska skjutsa oss till flyget :) 


Imorgon bär det av till Mallorca :) 




Älskar Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0