snott bilder från Lisette ;)


hej hopp. :)

Vaknade kl 11.00 idag :O skönt med semester, men nu är det sista veckan.

å den ska man väl inte sova bort ?

Jag å andre gick i allafall ut i solen på balkongen å käkade frukost :)




Och nu sitter vi hos Simon, med Simon å Simon å Andre :) å Lilla hunden Ariel :)

Simon Nyström har varit å köpt Transforrmers spelet .

Ser faktiskt helt okej ut, men är inget för mig :P

Har miljoner med myggbett sen midsommar, hälften är säkert gräsloppor också.

och dom är överallt. finns inte en arm jag inte är biten på . :( Jobbigt va. !


Vi ska äta Tacos hos Simon :) med guacamole :)

Ingen Guacamole = Ingen Tacos ;)



Lägger ut nå bilder som jag snott från Lisettes blogg, från midsommar :)






Min käraste å jag :)





Min Kära Syster å Min Kära Lisette :)




Haha^^



Tror vi ska börja med maten snart .. Börjar vara riktigt hungrig!


Ha en bra dag :)



Älskar dig Andre Enmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0