Vilken midsommarhelg^^



Nu kommer det bilder! :) 


Oj vilken helg, helt otroligt rolig :)


Midsommarafton blev iaf i bodbyn, vi grillade hade dukat upp långbord, 

Vet inte exakt hur många vi var men många var vi. kring 20st nånting :) 

Vi badade badtunna, gjorde upp en eld och satt vid elden. 

Hade riktigt mysigt och kul. 

Sen var det riktigt roligt att min bror och syster kom också å sovde över. 

Lisette kom efter hon jobbat, Elin min gumma från Tierp var också med. 

Dom hade även tagit med sig örebroare och fagersta bor. så söderifrån var dom 9 st :) 






Min familj^^ Min älskling, min bror och min syster :) 





























Brorsan blev ivägburen av fredde. 



Fann av krukan med groggen ^^ 







Haha^^ vi ska ta en pappersbit från marken utan att röra händerna i marken ^^ 



Haha, snygga^^ 



Fick med oss den här påväg hem :) 



Midsommardagen i Peters lägenhet^^









Spelade ölspel eller groggspel, vad man nu vill kalla det^^ 

Fuck the dealer. 

Skit kul :) 

















-5 ? Visar kanske lite fel ^^ 





Den här fick vi tydligen med oss midsommardags kvällen ^^ 



Tack hela gänget för en otroligt rolig helg ^^ 

Kommer sakna dig Elin verkligen jätte mycket, Synd ni åker hem idag!

ni måste ju flytta upp igen :) 




Ha en jätte bra dag :) 



Älskar dig Andre Enmark :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0