goddag

Har inte gjort så mycket nu på morgon faktiskt, suttit framför datorn sen kl 7, då har man lite å göra, varför inte sova istället, men nu är kl för mycket för att sova :O så jag får försöka hitta på nå annat :) 
Tror jag ska lägga mig å se lite Desperate housewives :) 
Ska sätta igång en tvättmaskin också :) 

Till middag blir det nog kanske räkmackor , få se om jag ids.. 
Sen ikväll någon gång har jag tänkt å se alice i underlandet med johnny depp :) 
Har velat se den länge nu, och eftersom jag jobbar kväll imorgon å andre är ledig så kan man ju vara uppe lite längre :) 

Ne gott folk, nu ska jag gå å göra nå vettigt :) 

Längtar till helgen, få se vad som händer, men det blir roligt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0