hemma igen :)

Ja, då har man jobbat kväll, jobbade med Ylva och madelene :) Tack för ikväll :) 
Gick riktigt bra ikväll ! har just pratat med mamma min i telefon, 
Och nu sitter jag hemma, och väntar på min karl ;) Blir väl att gå å lägga sig å slö titta på tv . känns inte helt fel faktiskt.. :) 


Imorgon Onsdag är jag iaf Ledig :) får se om det blir att träna lite grann, kanske umgås lite med Lisette , och nu blev jag sjukt sugen på en lyxmilkshake, :) men, man får försöka tränga bort det, är ju en riktig sockerbomb så man får nog vänta tills det blir Lördag, ;) haha ^^ ne jag vet inte, man ska nog inte blogga då man är trött kommer bara strunt ur munnen :P  har då gjort det hela kvällen :D 

Madde å jag på jobbet;)


Jag å madde gick iaf och lade oss i sträckbänken :D då fick jag mig ett stort skratt, för mig gick det bra, men för madde gick det sämre, först höll vi inte på att få ner henne, å sen höll hon inte på att ta sig upp, för att hon var för kort ;) Hehe , men kul var det :) 

Hihi, Fotomodellen madde :)

Ne nu ska jag gå å göra mig klar å slänga mig i säng , kanske äta lite först, lite kvällsfika få se :) 
god natt :) 



Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag slutar kl 15 i morgon! STAN!? :D

2010-05-12 @ 00:53:26
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0