I gotta feeling

Just stigit upp, Andre ligger å sover fortfarande :) å för mig är det dags att gå på jobbet. 
Andre ska å spela paintball idag :) så jag ska kanske på stan :) Köpa en klänning, å snus :P 
Hatar paintball, provat bli skjuten en gång men det gjorde så otroligt ont :P Så jag står gärna över. 

Idag är det som sagt fredag, :)
Grattis på födelsedagen marcus :) 

Och Robin som åker imorgon, Jag hoppas du får det riktigt bra , vi kommer ju om 3veckor vi också :) 

Hoppas det blir en bra kväll ikväll, blir att vara hos marcus. Jag hoppas det kommer vara fint väder hela dagen så man kan vara ute :) imorgon skulle det ju vara runt 20 grader varmt, riktigt najs :) 

Men , ha en bra dag alla :) 


Det hade jag tänkt att ha, och en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0