idag är det söndag.

Söndag idag, synd att det inte är samma väder som igår :( Hade velat ha lite mer sol :) 

Igår kväll blev jag å Andre hemma, å myste framför tvn, såg nya Beck, levande begravd . Riktigt bra var den :) Men lite hemsk :P 

Har nästan nyvaknat, var vaken en sväng vid kl 6, Robin å Andre låg och smsade. Planet till mallis gick kl 7, så han är snart framme. 

Oj vad jag längtar, Vill också fara, Jag å andre åker den 4juni :) Så jag har en ledig helg kvar, å en jobbar helg, sen bär det av för vår del :) Kommer bli så sköönt :) 

Undra vad som händer idag då ? Vi har inget planerat eller vi ska nog ut å promenera en sväng, men resten av dagen får vi nog se vad vi hittar på :) 

Den här bilden skickade Robin åt oss igår kväll,
Snart är det våran tur iaf :)

Älskar dig Andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0