Jag är inte glaad!

ÅÅÅÅ så arg jag blir, det sämsta med mig måste ju vara att jag är så satans dålig förlorare. 


nu ska jag inte överdriva...

Jag har faktiskt vunnit nått race..


Men Dom var inte snäll mot mig :O


Andre å simon vann flest ggr.. men dom tar genvägar hela tiden :O




Var tvungen avreagera mig lite, och NEJ jag är inte Tv-spels nörd.. men det är kul :) 

Speciellt spelet vi köpte idag :)


Nu måste jag ut i bilen i garaget, har glömt min stock med snus där ute :( 

Sen hade jag tänkt att göra mig klar, så jag kan ligga å se the Mentalist :)

Imorgon är det jobb igen. kl 7 börjar jag, vet inte när jag slutar, det har jag inte kollat än ;) 




Nu ska jag gå å be om ursäkt över mina svordomar .. haha, sjukt att man kan bli så arg över ett spel ^^

Men det är tur att jag inte är den enda som blir det ;)




Ha en bra kväll, och god natt.. :)





Älskar dig Andre :)






Kommentarer
Postat av: Bea

Haha ska du se på dålig förlorare så ska du spela mot mig :P

2010-05-25 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0