jag och Lisse åker cab :)

Idag har vi varit på stan :) hittade ingenting, jag ville på hm men vintergatan var stängd, då tog vi en sväng till solbacken, och sen köpte vi en glass och for till mig, och här är vi kvar :) 
har kollat på kläder på nätet, men klänningen jag ville ha blev slut efter jag lagt den i shoppingbagen :( 
blir inte att se alice i underlandet, blir Beck istället, pojken i glaskulan :) 
Ska gå å se nu, imorgon blir det jobb, 13-20. 
Ha en bra kväll :) 



Jag och Lisette :) 



Jag, man få skit snygg frisyr när man kör nercabbat förövrigt :P 


I vårat tv rum :P killarna sitter å tar en öl :P 
simon, andre :) , robin och Lisette :) 

På Fredag Lisette, då jädrar ska vi ner på stan en sväng, men vi måste hinna göra oss färdiga också för robins avskedsfest :) Å Marcus födelsedagsfest :) 


Älskar min Andre Enmark :)


Ha en bra kväll, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0