Jävla äcklen...!

Varför finns spindlar ?


Finns det nån bra anledning.. 


Dom är bara riktigt äckliga.. 


Och JA, jag har en riktigt jobbig fobi mot spindlar.. 


Klarar inte av dom!!


Skulle lägga mig ute i solen å bara ha det mysigt.. 


Läsa lite från Aschberg och fylking :) 


Haha^^ dom fräckisarna är ju skit bra ^^



I alla fall, tillbaka till saken,


när jag skulle lägga mig på filten var typ världens äckligaste och största spindeln där..

Ja, det var bara att gå in, kunde inte vara kvar.. 

Inte föränn jag vet att den är död.. 

Och ingen annan än jag här som kan döda den,


å jag gör det inte..


Ååå, att en förbannade spindel kan förstöra min dag .. !! 




Hatar er!! 





oj vilken inlägg.. jaja, nu vet ni vad jag tycker om spindlar! 


Ringde till Lisse nyss iallafall.. Så jag ska gå till handlarn på ett tag.. 

träffa henne och några andra :) 






Ha en bra dag ! :) 



Önskar andre vore hemma å döda spindeln.. 

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0