Jobb idag .

Nu har jag vaknat, Andre steg upp för en stund sen och for till bodbysund, skulle hämta nån båtmotor å sen bär det av å fiska för hans del.. 
jag däremot ska på jobbet, jobbar 13-20 med Madde och Jenny.
Sen imorgon jobbar jag 7-13 å efter det ska jag och Lisette på stan.. Är shoppingsugen fast än jag shoppat alldeles för mycket den här månaden tror jag .. Å så måste jag ju spara pengarna, prick 3veckor imorgon tills vi åker till mallorca, man kan ju faktiskt hitta nånting fint där också :) 

På Fredag blir det fest, hos Marcus, kommer bli riktigt kul tror jag :) Han fyller år. å sista dagen i Sverige för Robin.
Lite avundsjuk blir jag faktiskt :) Sen blir det kanske station, får väl se vad vi känner för :) 

Bjuder på en bild då jag å andre var i Bulgarien, bara för att jag längtar så otroligt mycket tills vi far :)

imorgon åker mor å far å tobbe å kikki å bokar en resa till Turkiet, ska å hälsa på syster min där. 
hade verkligen velat vara med dit också.. speciellt då det är första gången för dom. :) 

Nu ska jag nog gå å lägga mig en stund till , se lite på tv å bara ta det lugn innan jag ska jobba. Ha en bra dag. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0