Jobbig förmiddag :..

Hej hopp ..

Nu har väl många säkert nyvaknat ? 

Själv steg man upp 5.30 imorse. Började tidigt å nu är man hemma till kl 16. 

Då börjar jag om igen å jobbar till 21.


Har varit ganska jobbig förmiddag.

Men jag ska inte klaga.

Det gick ändå bra. 


Ringde till Andre för en stund sen.. 

Han har farit å fiskat med Anton. 

Hoppas han kommer hem med en fisk åt mig :) 

Han gjorde ju det sist i alla fall.. å ganska stor var den :) 



När jag slutar ikväll blir det nog snabbt i säng.. 

Jobbar imorgon bitti igen. 

Kanske blir att se lite på tv, Forrest Gump, 




Eller the big bang theory :)


Tror i och för sig att jag sett nästan alla avsnitt.. :) 

Men jag får väl se vad det blir :) 



Nu ska jag lägga mig å vila en stund, så jag orkar med kvällen :) 

Ha en bra Lördag :) 




Andre Enmark




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0