just kommit hem från stan.

hejs svejs :)
steg upp imorse kl 6, har varit å jobbat, gick riktigt bra, å sen när jag slutade kom Lisse å hämtade mig utanför jobbet.
Och nu har jag å Lisse varit på stan :) Var inte alls sugen på att shoppa, jag var det för nån dag sen, men nu kände jag inte alls suget :(
Men det blev en klänning iaf :) och den är INTE svart :)
Hon fick mig att köpa en lila :)
Den är finare i verkligeheten än där han ligger :P


Åkte Lisettes bil förövrigt. Den är jätte fin , däremot är jag värdelös på att ta kort så hela bilen kom inte med :P
Sitter iaf hemma nu, ska gå å duscha å göra mig klar för fest ikväll,
När andre kommer hem då går det nog undan :P
Han är ju som sagt å spela paintball men de andra grabbarna :)

Här är Lisettes bil förresten :)



Nu ska jag ta å gå å duscha som sagt, men det kommer säkert in nå bilder imorgon från festen :) 
Ha en riktigt rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0