kvällen blir ..

Onsdag idag, har varit på jobbet från 7-16.. gick riktigt bra.. 
Men jag var hungrig då jag kom hem.. Jag å Andre gjorde laxsallad till middag :) 


Ikväll blir det att fara till Simon Nyström, vet inte vad vi ska göra, men nånting hittar vi kanske på :) 
Ska säkert ut å gå en sväng. :) Kanske spela krocket eller nått.. man måste ju nästan vara ute iaf då det är så himla härligt väder :) Måste ju lägga ut en bild på simon så ni vet vem det är :)

Simon


Imorgon är jag Ledig, så jag tror jag å Lisette ska vara med varann då .. Andre skulle nog ut å fiska på kvällen så jag är nog med henne då också :) Om hon har tid :)

Är såå shoppingsugen, men jag måste verkligen spara pengarna.. 

16 DAGAR kvar tills vi far :) Sökte om semester på torsdagen också.. om jag får den beviljad så blir det 15dagar till semester :) 



Fredag jobbar jag 7-15, sen så ska vi som sagt ut till mamma å pappas stuga, skriva ut flygbiljetterna.. 
stannar där till på Lördag. :) 
Nu ska jag gå å göra mig klar, sen se lite på Tv med Älskling innan vi far:) 



Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0