Lite av min dag :)

Måndag idag :) haft jobbar helg så idag har jag varit ledig :) var på stan med mamma min, färgade å plockade ögonbrynen , sen hittade jag även ett armband, halsband, diadem och 2klänningar :) kul med shopping,:) 

Sen blev jag å min älskling andre å robin bjuden på middag hos Lisette, kebab åt vi :)

Tack för maten Gumman  :)

sen fixade vi en blogg till mig, å har alldeles nyss kommit hem från max, där vi beställde 4 lyx milkshake :) 
Den var INTE dålig ;) 
Nu sitter Lisse, Andre å robin och ser Håkans bar, och jag sitter här.. men nu ska jag gå å vara social. 

Arbetsdag imorgon igen, jobbar 13-21 


Älskling leker i sandlådan :) haha ^^

Älskling leker i sandlådan utanför Lisettes lgh :P
jag och Lisette :)

Jag å Lisette :)

våra milkshake

Robin å andre i caben :) haha ^^ hade inte mycket plats i baksätet ;)



Våra supergoda milkshakes :) 


Det var lite av min dag, nu ska jag gå å vara trevlig innan det blir att sova :) sov gott, natt natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0